LÍBA

01.11.2021 09:00

 

Instruktor kondičního posilování, cvičitel SPV, instruktor břišního pekáče, Flowinu, a další pohybová školení (ADK, Fitball, zdravá záda, bodyform, step aerobik; kurz sportovní výživy; trenér beachvolejbalu a skoků na trampolíně)

- vedení kondičních skupinových lekcí různého zaměření od roku 2007, aktuálně je moje pondělní tabata, ostatní lekce zaskakuji dle potřeby, s Káťou přes zimu zařazujeme nedělní lekce; občas přesvědčím někoho z řad cvičících, aby se z něj stal také instuktor a pak mu do toho na začátku trochu "kecám" a snažím se pomoct

- ve svém hlavním denním časem jsem zaměstnanec jako většina z nás i vás, sportovní aktivity provozuji ve svém volnu, kromě instruktorských aktivit jsem pro každou sportovní "srandu", kterou mi mé tělo ještě dovolí, hraju aktivně beachvolejbal, jezdím na kole a bruslích, turistika je taky bezva (s hůlkama ještě lepší, přece jen ty nohy potřebujou trochu odlehčit), jen už těch km nesmí být moc

- za svých mladých let jsem byla aktivní závodnicí litoměřického oddílu skoků na trampolíně, asi mi to i celkem šlo

 Líba je prostě PRIMA HOLKA A PARŤAČKA

 

                                   na tomto světě od roku 1984

 

 

 

 

 

 Líba je prostě PRIMA HOLKA A PARŤAČKA